2011-01-04
 21:24:27

What to do?

What to do, what to do?
Jag har tråkigt som jag vet inte vad... Funderar på att gå och lägga mig men jag vill inte.
Daniel var och storhandlade i söndags men jag saknar något ändå, något som man kan gå och småäta av... Jag är sugen på något, funderar på att poppa popcorn igen.
Det finns inget att se på tvn, William sover, jag har kollat allt jag brukar på datorn.
Måste nog ta mig ut på en lång promenad i morgon, så segt att sitta här hemma.
Popcorn? Hmm... Kanske...

Tänkte att William skulle få smaka på majspure idag men det glömde vi visst. Det blev ett bad i handfatet istället efter att han bajsat ner en bodysuit och babysittern. Han var ren en timme eller så tills det var dax igen.

Popcorn? Frågan är om jag orkar resa mig upp ur soffan, la mig riktigt bekvämt nu! Daniel vägrar så jag får nog resa på mig själv...

MMMMM, POPCORN!

På måndag är det bebisdejt på simhallen, Angelica och Neltlié, Johanna och Milo, Josefin och Hugo och Nathalie och Ronja. William ska inviga sina nya badbyxor :D
Eeh, jag har inget vettigt att säga ändå, har bara tråkigt..


sara - mamma till wilda

Åh, ska han få testa mat?? Så spännande =)



Wilda tackar för grattis



PUBLICERAT: 2011-01-05, 07:32:48 | URL: http://saratilling.devote.se
Josefine - mamma till Hugo

Ja visst blev det tjusigt!



PUBLICERAT: 2011-01-05, 20:13:11 | URL: http://joosefinea.blogspot.com
sara - mamma till wilda

Men då så... Nu kommer han bara äta mer och mer hehehee



PUBLICERAT: 2011-01-06, 08:03:25 | URL: http://saratilling.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: