2011-01-08
 11:38:01

Dejt med Josefine



Övar på att gå i gåstolen, än så länge kommer han bara bakåt ;) Kolla Hugo här när han sitter i sin gåstol.

Igår var vi ute och gick med Josefine och Hugo. Vi gick ner till torget och kikade in på biblioteket för att se om jag kunde hitta någon bok med mönster till kläder till William, men det var dåligt med det. Sedan kilade vi iväg till apoteket för att se om de hade något käckt för Daniels hysteriska snarkningar! Vi har haft ett snack om hurvida hans polyper ska få fortsätta existera eller inte. Han vill inte opereras och jag säger att han då måste prova allt som finns på marknaden för snarkning för jag har fått nog av förstörd nattsömn på grund av hans oväsen! det finns ett nässpray som ska vara riktigt bra men det kostade 230kr!! Och jag misstänker att de flesta håller med mig om att januari inte är den rätta månaden för onödiga utgifter så vi får vänta tills löning, och då hoppas jag verkligen att vi kan börja få bukt på hans oväsen!


Efter turen till torget köpte vi med oss lite fika hem och tog en fika hemma hos oss. Konstaterade även det att Hugos finmotorik är mycket mer utvecklad än Williams. Hugo sträcker sig efter saker och får tag i dem, William kan ta det som ligger i hans knä men han sträcker sig inte direkt efter saker på det sättet och när han väl gör det så ser man verkligen hur han anstränger sig för att försöka få händerna dit han ville. Såg även på Josefines blogg att Hugo sitter relativt bra också så jag övade lite på att sitta med William och hör och häpna, jag tror han hittade sina fötter! :O Han tippar ju över titt som tätt när han sitter men han tog tag i sin fot när han gjorde det. Han har även försökt få upp fötterna till händerna när han ligger på rygg.



Hugo är en stor kille och håller i sin flaska själv :)



William tränar magmusklerna med lite situps.


Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

vad är det där för konstig gåstol :p



PUBLICERAT: 2011-01-08, 20:48:56 | URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: