2011-01-30
 11:20:45

Nom nom nom

William har bannemig börjat få upp aptiten på vanlig mat. Igår åt han potatis och broccoli pure och jag tyckte Daniel värmde alldeles för mycket, ungefär dubbelt så mycket som jag brukar värma. Men han satte bannemig i sig allt! Han gillade det :D Och så fick han lite fruktmos till efterrätt och en skvätt bröstmjölk på det. Han fick likadant i morse men då var han nog jättehungrig för han ammade en stund på det också. Sedan somnade han för sin förmiddagslur.

Idag är det söndag vilket innebär att jag fick sovmorgon :) Daniel får sovmorgon på lördagar och jag på söndagar. Riktigt skönt.


Jannika mamma till Jillian

ja jag har hittat spagetti å kättfärssås .samt kyckling och rotfrukter oc kalopps till 5 månaders:D



PUBLICERAT: 2011-01-30, 15:47:20 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Jannika mamma till Jillian

Men va bra att det går framåt! :D Jillian har en svacka nu i och med förkylningen.. idag ville hon inte alls ha mat! hon bara rös när vi stoppade in maten:p fast vi gav henne favvosarna! Aja, sånt är livet.. Vi prövade dock godnatt välling idag! Med hopp om att hon ska sova bättre, och hon slocknade nu. vi får se!



Natten va bättre iaf, men hon är fortfarande snuvig.. man känner sig så lost! Jillian skulle ta 5-månaders vaccinet imorn med det blir det väl inget av!



PUBLICERAT: 2011-01-30, 19:20:52 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Jannika mamma till Jillian

SOm jag fattar det som är välling nästan som flytande gröt:P haha Ersättning är "lättare" än välling. Tror ersättning är de nödvändiga och välling finns det mer tillsatser på ett annat sätt. sen tror jag itne att d e någon skillnad på god natt välling å vnlig mer än namnet.. men vad vet jaG:P



PUBLICERAT: 2011-01-30, 22:02:36 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

tack så mkt för tipset.



PUBLICERAT: 2011-02-03, 20:56:53 | URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: