2011-01-17
 21:42:11

Namnnappen



Ser ni hur han har blåst upp kinderna och ser lite ut som en hamster ;)



Idag kom det hem ett paket genom dörren! Jag är lite smått nappgalen och blev ju jätte lycklig när jag hittade till Namnnappen.se! Det jag blev mest förvånad över var hur många olika sorters nappar de har, jag fick jätte problem att välja vilka William skulle ha. Man kan skriva i tre rader vilket jag inte riktigt förstod vitsen med först, det var inte förrens jag lagt beställningen som poletten trillade ner, "Mammas Älskling" kommer det nog stå nästa gång det kommer hem namnnappar till oss.
Det finns alltså flera olika märken på nappar, former, färger och både latex och silicon. Nästa gång blir det nog en "Air-modell" men det får bli när William tappat intresset för att stoppa in tummen i munnen samtidigt som han har nappen där. Trevlig kundtjänst och snabb leverans och även en käck informationslapp till napparna kom med.

Ja, jag kan inte annat än att rekomendera Namnnappen. Kika in själv HÄR.


Isabel

Jag beställde också nappar till Heaven där, hon var nog ca 3mån då och hade precis börjat ta napp men typiskt nog var dom jag eställde för stora för henne så hon fick ju kväljningar. Men nu ser de nästan för små ut hihi :) Älskar nappar och har också dille på dem, funderar faktiskt på att beställa fler men då får jag väl bara skäll av Jocke för att det är för många nappar. Ändå skäller han för att vi inte har nappar i varje rum så man har dom tillgängligt när de behövs, haha! Gubbar! ♥



PUBLICERAT: 2011-01-17, 22:43:45 | URL: http://aizah.se
Isabel

Åh, ja självklart kommer jag då vara med i din tävling sen ;) Men tittskåp av nappar, vad är det?

Nu har Heaven faktiskt inte ätit majskrokar på några dagar och det märks för hennes tvättkorg blir inte full lika fort haha :D



PUBLICERAT: 2011-01-18, 10:29:18 | URL: http://aizah.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: