2011-01-27
 18:40:12

I leksakslådan :-D

mms_img48749 (MMS)

I leksakslådan :-D


Jannika mamma till Jillian

Jillian är 5 månader nu, vägde och mätte henne också när hon va 4 ½! då va hon 64 cm och vägde 7480!



ÅÅÅh.... gud, jag hittade din blogg idag, kan ha varit från en annan blogg där massa mamma bloggar vi länkade i ett inlägg där man skulle dela med sig av bloggar typ.. haha eller så har du kommenterat någonstans å jag har klickat på kommentaren....



hoppas det är ok att jag hittade hit?;)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 21:26:03 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Jannika mamma till Jillian

Ja det va det nog! jag va också med där:)



Jillian har provätit sen tre veckor innan jul, och NU börjar det gå bättre. Jag försöker mata henne med puréer eller gröt (eller båda) minst en gång per dag så hon ska vänja sig, ibland två gånger om dagen om vi är hemma och Jillian verkar vilja ha.



Om hon äter pure från burk och hon vill ha det så äter hon en tredjedels burk varje gång. Om hon äter gröt äter hon två msk pulver utblandat med vatten. Ibland äter hon en liten sked pure i gröten också.. som sylt eller något:P Men allt beror på om hon vill ha eller inte:P Vill inte att hon ska koppla mat med irritation så om hon inte vill ha å gnäller matar jag henne inte såklart..



Hur äter William?:)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 21:45:14 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Malin, Mamma till Zelina ♥:*¨¨*:

haha så söt :D



PUBLICERAT: 2011-01-28, 11:03:54 | URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Jannika mamma till Jillian

Nä gud ha inte brottom! han äter när han vill;) haha



Jag slutade ju amma av många anledningar, hon blev aldrig mätt och saker jag åt påverkade henne mycket, så hon är ett ersättningsbarn från 2 månader, så det känns som att det är nödvändigt att hon börjar äta eftersom av någon anledning blir ersättningsbarn lite smalare? jag tror d e bra för henne att äta mat så snart som möjligt..:)



PUBLICERAT: 2011-01-28, 17:09:34 | URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: