2011-01-18
 11:23:40

Finbesök



William <3 Majskrokar = Sant





Igår tvättade vi större delen av dagen. Angelica och Netlié kom över en sväng och höll oss sällskap. Vad roligt det är att titta på de små nu när de är mer medvetna om varandra och vill känna och klämma på den där andra snygga bebisen! Netlié har blivit riktigt stabil och sitter stadigt. William håller sig på golvet en stund till och rullar runt som en tok men han är inte långt efter han heller, han jobbar på stabiliteten.

Han är helt tokig min pojk. Nu när han har lärt sig att vända sig från rygg till mage går det riktigt fort! Han snurrar runt som en tok och jag har kommit fram till att vi är i akut behov av en ny tv bänk eftersom att vi i nuläget har sladdar överallt i vardagsrummet och när vi får oss en ny tv möbel så ska det bli ordning på alla dessa sladdar. Har hittat en på blocket som jag mailade igår angående fler bilder men jag får nog ta och ringa honom istället...

Idag får vi se om jag får tummen ur att masa mig ner till Länsförsäkringar och ta mig ett snack med dem. Johanna skulle vart här och sagt hej till William idag men hon hade för mycket att göra i skolan så det får vänta lite. I morgon kommer mamma och minsta lillebor Charmtrollet Alfred hit, undrar om jag kanske skulle försöka mig på att vara redig och baka något kanske... Hmm... På torsdag ska jag iväg och mysa pissungar (kattungar)
och träffa Maria och hennes Filippa som är någon vecka yngre än William. Fillippa har ju även en storebror, Gabriel, men han är inte så mycket för bebis träffar ;)

Måste även påpeka att jag är så glad att jag äntligen fick klarhet i hur man kan lägga upp flera bilder bredvid varandra ;) Att det skulle vara så lätt men att det ändå aldrig slagit mig att det är så man gör! Tack Malin för tipset :D

Jo, och en annan sak också. Är det någon som vet någon eller som kanske själv gör bloggdesigns för blogg.se som kan få designen att likna Josefines? Hon har ju bloggspot men det är många saker med hennes design som jag vill ha också, utklippt ansikte på William i headern, kategorierna under headern, snygga rutor på sidorna för reklam. Eller borde man överföra sin blogg till blogspot? Går det och hur är det med kodmallarna där? Jag har ju fått lite koll på hur man ändrar lite saker här i blogg.se så egentligen vill jag ju inte flytta bloggen... Hmm, dagens i-landsproblem tror jag.


Josefine - mamma till Hugo

Såklart jag kan hjälpa dig. Kan komma på promenad så kan vi slå två flugor i en smäll ;)



PUBLICERAT: 2011-01-18, 12:07:18 | URL: http://joosefinea.blogspot.com
Johanna

Mysa pissungar?! Say what?



PUBLICERAT: 2011-01-18, 20:23:02 | URL: http://johacob.blogg.se/
Johanna

HA ha ha, ja det låter vældigt mycket mysigare faktiskt. Just pissungar hade jag kanske inte valt att mysa =)



PUBLICERAT: 2011-01-18, 20:33:43 | URL: http://johacob.blogg.se/
Isabel

Så fina barn! ♥ Vill verkligen träffa dessa barn och deras fina mammor i verkligheten! :) Håller tummarna för att vi kan träffas när jag tar mig till Thn/Grästorp :)



PUBLICERAT: 2011-01-19, 00:55:09 | URL: http://aizah.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: