2010-11-21
 14:31:03

Williams barnvälsignelse

Här kommer en bildbomb på presenterna han fick. Fick inga bra bilder på min kamera så det kommer senare. Riktigt trevligt var det i alla fall, lite tråkigt bara att jag knappt hann prata med alla som var där men men så blir det ju när man har hand om det och ska få allting att flyta på. Jag är i alla fall jätteglad att alla kom!



Mysig nalle från Sarah och Klas



Finfina kläder från Carola & Claes, Cristofer & Sarah, Daniel, Linda



Sparbössa från Olof, Johanna och lilla Aline



Barbapappa figurer från Andreas Michaela Jonathan Engla och Meja



Peter, Eken, Emma och Viktor, Björn



Lilla Nelié valde denna till William



Från Cia med familj



Från Anna och Hans



Från Sandra Darling



Från Simon & Matilda, Isidor och Nathalia
(Dock fick vi en dublett här så det kommer en vit barnkammarbok här istället)



Från Roland och Birgitta (Roland var han som välsignade William)



Moster Marie med hela familjen :D



Från Maja och Ove med familj plus pengar till Williams sparkonto



Från Dennis



Från min mamma med familj. Tillsammans med pengar till en tripptrapp stol från familjen och monster-moster Anntin med familj



Från Christine och Jesper



Från Jonna och Daniel tillsammans med presentkort på Lindex.

Sedan var det många som bidrog med pengar till William som kommer in på ett konto som han får tillgång till när han flyttar hemifrån, de som bidrog här var:
  • Daniels farmor
  • Laila och Lennart
  • min pappa & Milla
  • Min farmor och hennes syster Ingrig
  • Anita


Johanna

Monster moster Anntin??? HA HA HA, fantastiskt...



PUBLICERAT: 2010-11-25, 11:15:54 | URL: http://johacob.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: