2010-11-27
 00:01:00

William 3 månader

Idag börjar vi på en ny katergori här i bloggen; William 3-6 månader.

Det känns helt sjukt att det redan gått 3 månader sedan han kom till oss. Jag älskar honom mer och mer för varje dag och förundras över hur en sådan vacker varelse kan ha kommit från mig och Daniel.

Älskade lilla unge, att man kan älska någon så högt och villkorslöst är helt sanslöst. Jag längtar tills den dagen då vi kan ge dig ett syskon men samtidigt önskar jag att tiden gick lite långsammare, du växer ju så hemskt fort så jag hinner inte med, vart tog min ytte pytte bebis vägen? Och varför tog vi inte fler bilder på dig när du var så liten? Jag hann inte med och insåg inte att redan efter 2-3 veckor så hade du växt jätte mycket och blivit av med en del av den här ytte pytte känslan av bebis. Jag längtar efter att se fler av dina framsteg och älskar höra ditt joller, som du pratar :D Jag undrar om du kommer hoppa över att krypa och börja gå direkt istället, du är ju så stark!
Jag undrar vad det är för tankar som rör sig i ditt huvud och vad du drömmer om när du sover. Det är så hjärtskärande när du drömmer mardrömmar och helt plötsligt börjar skrika helt okontrollerbart, vad kan finnas i din värld som är så hemskt att det ger sådana reaktioner?
Älskade lilla bebis, jag hoppas det aldrig händer dig något ont. <3


moster

ojojoj va fint skrivít.. <3 blev faktiskt tårögd (a)<3


Isabel

Så fint du skriver till William! Visst är det otroligt att tiden gått så fort? Det känns som igår som Heaven föddes och var helt pytteliten och försvarslös och låg i sin lilla säng på sjukhuset och fick sola bort sin gulsot. Idag är hon snart ett halvår gammal och den vackraste lilla himmelska flickan jag någonsin sett. Kanske säger jag bara det för att jag är hennes mamma, kanske inte. Allt jag vet är att jag älskar henne så otroligt mycket och att vara mamma till just mitt barn är det bästa jag vet :)



PUBLICERAT: 2010-12-05, 23:09:55 | URL: http://aizah.se
Anonym

snyft...farmor gråter...älskar dig <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: