2010-11-30
 20:18:29

Fler "En om dagen"

Dag 17 Mitt favoritminne
När William föddes så klart och allting kring det. När vi bestämde oss för att skaffa barn. När jag fick reda på att jag var gravid och berättade det för Daniel. Ultraljudet när vi fick se honom för första gången. Sparkarna under graviditeten och väntan på dagen med stort D. Och så tillslut när jag efter allt krystande fick honom på bröstet. <3
________________________________________________________________________________________________
Dag 18Min favoritfödelsedag
Jag vet inte hur gammal jag var men jag gick nog i 4-5 klass. Jag hade alla mina vänner hemma på kalas en riktigt fin sommardag. Vi hade kalaset ute på gräsmattan och pappa hade gjort hamburgare till alla (på tok för många). Vi lekte några lekar och jag hade riktigt roligt. Detta är nog det enda födelsedagskalaset jag kommer ihåg.
________________________________________________________________________________________________
Dag 19Detta ångrar jag
Att jag gled ifrån mina vänner på högstadiet när jag träffade Daniel och att vi nästan helt förlorade kontakten när vi började på gymasiet,
Och att jag sa upp kontakten med mamma under en längre tid, dock tror jag att det gjorde så att vi fick en så bra relation som vi har idag
________________________________________________________________________________________________
Dag 20Den här månaden (november)
  • Williams barnvälsignelse
  • Ullaredstripp
  • Göteborgstripp för vagnköp
  • Två turer till tandläkaren
  • Börjat med p-piller
  • Söndagsmiddagar hos svärföräldrarna
  • Övernattning hos mamma
Detta var riktigt svårt, jag har ju vart på torget massa gånger och ute på otaliga promenader med Angelica. Jag har också träffat Helena och hennes Ludvig två gånger. Har säkert missat mängder av saker jag gjort men jag kommer inte ihåg det nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: