2010-11-26
 21:19:12

Dag 15 – Mina drömmar

Åh, jag vill att William ska få i alla fall två syskon till. Jag vill hitta ett fint hus där vi kan bo. Jag älskar att jobba som florist och vill göra det så länge min kropp klarar av det och sedan vill jag fortsätta jobba som florist lärare, men så mycket som jag älskade att vara gravid och föda kanske jag skulle söka jobb som surrogatmamma (problemet där skulle dock vara att jag inte skulle få behålla barnen) ;)
När mina barn blir äldre hoppas jag att vi kan resa en del, jag vill se Kina och Japan och jag vill simma i alla tempererade hav. Jag hoppas att mina barn får ha en hel familj och att jag och Daniel kommer bli gammla tillsammans och skulle det inte bli så måste vi för våra barns skull se till att hålla sams. Hoppas även att vi så småningom kan gifta oss.

_________________________________________________________________________________________________

Dag 16Min första kyss

Det var så länge sedan och det enda jag kommer ihåg var att det var med Jesper.


Christine

:O Har du kysst Jesper?! :P Haha, vad jag är rolig såhär klockan sex på söndagmorgon efter för lite sömn :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: