2010-11-21
 15:36:37

Dag 11 – Mina syskon

Jonna min älskade syster. Hon fyller 19 i februari. Vi har inte haft så bra kontakt när vi var små och har emellanåt inte bott på samma ställe eftersom att vi har flyttat hit och dit mellan mamma och pappa. Men nu efter att vi båda flyttat hemifrån börjar vi få ordning på den där kontakten och få en fin syskonkärlek till varandra. Jonna är snart klar med sin frisör utbildning på gymnasiet och tar studenten till sommaren. Hon funderar på att fortsätta med att plugga sen och bli barnmorska och det hoppas jag att hon gör för det tror jag att hon hade passat alldeles utmärkt som! Hon älskar barn och har riktigt bra hand om dem. <3



Sebastian (a.k.a Bassie) är nästa småsyskon. Vi har inte samma pappa men jag har aldrig sett honom som ett "halvsyskon". Han fyller 4 nu i slutet på december och han är så go! Han är en riktig tok. Han älskar alla former av motorfordon och samlar på traktorer. Han blir helt lyrisk om han får åka med en sväng i en traktor.


Alfred lilla plutten! Han hann inte ens bli ett år innan han blev morbror, William kom ju den 27/8 och Alfred fyllde 1 den 15/9. Han är så fruktansvärt charmig så hälften hade vart nog och busig som få! Kolla bara blicken på den här bilden liksom :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: