2010-11-17
 20:00:21

Dag 07 – Min bästa vän



Angelica <3
Vi har inte känt varandra särskilt länge, sedan i sommras men vi har fått jätte bra kontakt och kan verkligen prata om allt! Och sedan dess att jag fick reda på att jag var gravid har mycket av mitt liv cirkulerat kring graviditeten och nu lilla William och det känns helt underbart att ha någon att dela allt detta med. Det har även hjälpt att vi bor så nära varandra, vi umgås iprincip varje dag. Vi är ute och hurtar med våra små liv och ser till så att vi inte fastnar i varsin lägenhet och bara sitter där och har tråkigt för det är vad jag hade gjort om jag inte träffat Angelica, jag hade suttit inne varje dag och blivit fruktansvärt rastlös och hade inte alls njutit av att vara mammaledig på samma sätt.
Angelica, jag är väldigt glad att vi hittade varandra och att vi har våra barn att dela tillsammans och allting därikring. Tack för att du ser till att vi inte bara sitter inne varje dag utan har något att hitta på på dagarna.


Angelica - Mamma till Netlié ♥

aww! du är min bästa vän oxå !

för alltid ! love u! <3



PUBLICERAT: 2010-11-18, 17:32:48 | URL: http://alltidgela.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fin bild! :)



PUBLICERAT: 2010-11-20, 22:20:11 | URL: http://adara.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: