2010-11-16
 10:56:45

Dag 06 – Min dag

Fyller på här under dagen tänkte jag.

William ville ha mat kl 5 i morse och spydde sedan ner halva mig och min säng... Mat igen vid 7 och 8. Sedan ville han inte somna om även fast han var jätte trött och tillslut masade vi oss upp ur sängen någon gång strax efter 9. Jag åt frukost och sedan somnade William tillslut vid bröstet så nu sover han i min famn.

Jag ser på mitt vanliga program på tv, Rachel Ray, 2 avsnitt av Master Chef, Tyra show, Top Model osv.. Får se om Netlié mår bättre idag för i sådana fall kommer Angelica och Netlié hit sen och myser. Ska se Valentines Day sen också. Än så länge är kl 11.
________________________________________________________________________________________________

Det blev film med Angelica och Netlié som kom hit vid 12 tiden. Vi har latat oss ordentligt idag och har intevart ute och gått något idag men i morgon ska vi vara hurtiga, vi ska ut och gå med Helena och lille Ludvig (hoppas på fint väder). Fick i mig lite nudlar till lunch. Daniel var iväg och tränade och när han kom hem tog jag mig en lång dusch. Efter det fixade jag middag, sprödbakad torskfilé och hollandaiesås.
Vi såg på SALT som vi försökte se igår men misslyckades (William kinkade) och den var riktigt bra. Och nu är klockan snart 22 och William äter sitt kvällsmål och ska sedan sova.

Och in emellan detta har William ätit sovit och tagit upp min uppmärksamhet på bästa möjliga vis :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: