2010-11-15
 18:41:24

Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja vad är kärlek egentligen? En känsla som alla borde få känna. Kärlek till sina föräldrar, kärlek till sina syskon, till sina vänner, till sin släkt, till sin älskade och kärleken till sitt/sina barn!

Kärleken jag känner till mitt barn, min älskade William är obeskrivlig och gränslös, det finns inget jag inte skulle göra för honom. Han är det vackraste som finns och jag förundras över hans utveckling och älskar minsta lilla joller som kommer ur hans söta mun!

Kärleken jag känner till Daniel är obeskrivlig. Jag hoppas att vi kommer dela resten av livet tillsammans och få fler barn tillsammans.

Min mamma och pappa har alltid funnits där för mig och för det är jag evigt tacksam. Lilla systeryster och jag har inte alltid haft den bästa relation men det har vi börjat få ordning på det nu. Och så är det mina älskade småbröder <3

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: