2010-11-12
 19:47:27

Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek ja, J. Vi var tillsammans mest hela tiden på mellanstadiet, 5-6 gånger blev det med korta mellanrum. Så kär jag var! Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om det... Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde tillsammans... Det jag mest kommer ihåg var att han gjorde slut innan eller under sommarlovet till 7an och jag blev helt förkrossad och skickade brev efter brev till honom om att jag ville ha honom tillbaka och att jag älskade honom så och han bara ignorerade mig, förstår jag det, inte sjutton hade jag orkat med någon som mig! :O
När vi sedan började i 7an hamnade vi i samma klass och jag tyckte att det var jätte jobbigt till en början, dels för att jag fortfarande var kär och för att jag skämdes för mina patetiska brev :P Men det dröjde nog inte allt för länge innan nästa kärlek kom.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: