2010-11-11
 10:39:13

Dag 01 – Presentera mig själv

Vem är jag? Tja... Linn heter jag och jag kommer från Ljungskile, en liten grannkommun till Uddevalla som ligger ca 7 mil ovanför Göteborg. Jag har skilda föräldrar så jag har haft två familjer sedan jag gick i tredje klass. Vi har även flyttat runt en del men mor min har hållt sig kvar i Ljungskile. Jag flyttade istället till Stenungsund till en underbar trea med min älskling Daniel men vi längar verkligen efter hus. Vi har nu varit tillsammans i över 7 år och i december 2009 fick vi veta att vi skulle bli föräldrar vilket vi längtat efter i måååånga år. Så sedan den 27 augusti 2010 kan jag titulera mig "Mamma" till världens mest älskvärda unge (vem tycker inte det om sin lill*?).
Jag är utbildad florist och jobbar i en finfin butik i Uddevalla och detta är verkligen mitt drömyrke.

Mamma, sambo, florist, det är jag det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: