2010-03-25
 10:05:56

Torsdag den 25 mars 2010

Direkt på morgonen och under natten mår jag bra, då stör förkyldningen inte och jag kan andas fint och så. Men så vaknar jag till och kommer igång lite och då täpper näsan igen hela ansiktet och det känns som att hela huvudet är fullt av snor.

Har konstaterat att Lilla Liten sparkar väldigt mycket om jag sitter väldigt framåtlutad. Tror också att man kan känna sparkarna utifrån om man har tålamod nog att hålla såpass länge på magen att man hinner med att känna en spark eller box.

Chifen min skattar tydligen rätt mycket på min lön. Härligt att veta att det trillar in en hel del slantar innan midsommar. Fint med lite slantar till semestern, att betala av på bilen med, och till Lilla Liten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: