2010-03-24
 08:23:03

Onsdag den 24 mars 2010

Ska bli spännande att se hur jag mår i kväll när jag kommer hem från jobbet. Måste jobba idag men känner mig inte alls bättre, inte för fem öre. Tror för övrigt att jag har en öroninflamation på gång...

Beställde biljetter till mig och mamma igår för Baby Barn mässan 9-11 april på Svenska Mässan i gbg. Känner att det börjar bli dags att klura ut vad för sorts barnvagn vi vill ha.


Agneta

Ja du den här förkylningen slog ju tom ner mamma några dar :((( Men öronljus är nog inte så dumt för pencillin ska du ju inte ta nu när du har lilla bebben i magen ;( Det ska bli kul att gå på mässa.. bebissaker är alltid kul att kolla på :)))) Testbanan för vagnar verkar ju lite kul... Krya på dig


Linn

Ja, nu väntar jag bara på att Daniel ska bli däckad av den. Vart kan man köpa öronljus då? Känner mig inte jättesugen på att pallra mig ner till torget...

Om Daniel skulle följa med på mässan så hade han ju fastnat vid testbanan, det hade han tyckt vara riktigt roligt. Får se om man kan bli lite klokare på det här med barnvagnar så att man kan hitta vad man ska ha för modell egentligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: