2010-03-29
 21:34:54

Måndag den 29 mars 2010

Ultraljud idag, det var riktigt spännande! Det är en vldigt lilvlig Lilla Liten där inne. Ville inte alls ligga still och bli fotad. Hon hade fullt sjå med att mäta hit och dit. Allt såg bra ut. Hon kunde dock inte få någon bra bild på ansiktet för det stångade Lilla Liten ner i motsats riktning.  Ikke sa h*n.





Ringde Lena på mvc i Ljungskile och hon hade inte någon tid förens i vecka 16 så då var det lika bra att hoppa över en sista gång hos henne och be henne skicka journalerna till mig. Så ska vi se, om två veckor, den 14:e tror jag det var ska jag till Fröja istället och göra en inskrivning där, fick rotat reda på en tidigare tid än den 19:e. Ska även lyssna på hjärtljuden då.

Nu har Daniel i alla fall berättat för hans syskon och hans föräldrar ska berätta för släkten. Jag ringde Nea och hon får äran att berätta för hennes familj. Till morfar skickade jag ett sms "Den 2 september beräknas erat första barnbarnsbarn anlända" Mormor ringde sedan och var jätte glad. Så nu vet släkten om det också.

Ska se om jag kan få in nya magbilder i morgon.


Agneta

det va en väldigt tokig liten bebis som står på huvudet ;))))

nu har ni nåt att gå å titta på emellanåt...

ska ni göra 3d ultraljud oxå sen????

Det tycker jag verkar fräckt :))


Linn

jag vet inte om vi ska göra 3D ultraljud, hade vart kul kanske, vi får se på det. Men tycker samtidigt att det är lite fusk att få se precis hur bebisen ser ut innan den tittar ut.


Evelina

Det är en guppy!! I knowz it ;)


Linn

Evelina, haha, en guppy är det ikke!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: