2010-03-22
 11:53:18

Måndag den 22 mars 2010

Sitter och väntar på att barnmorskan ska ringa. Lilla liten sparkar på som bara den. Skickade ett mail till Lilla Mirakel för att se om det bara är bola hänget som ingår i priset eller om det är någon läderrem eller något med också, så att jag vet om jag måste köpa en kejda till också eller inte.

Har dragit på mig en riktig förkyldning! Snorar, hostar, känner mig febrig, har ont i halsen, får inte sova ordentligt för att jag har så mycket slem i halsen så att jag inte kan andas... Jippie.

Det är bara en vecka kvar tills ultraljudet!

Barmorskan ringde 12.15. Hon skulle ringa mellan 11-12, well well, inte tre timmar försent denna gången i alla fall. Hon berättade att Fröja i Stenungsund börjar en Ung Föräldragrupp i Juni, 4 träffar. Missar kanske en träff i Juli eftersom att jag ska till Öland. Funderar på att byta till Stenungsund istället....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: