2010-03-13
 18:33:55

Lördag den 13 mars

Är hemma hos mamma, tordag-söndag. Skulle fått Daniel att fotat magen i onsdags men vi fastnade visst vid WOW till tolv tiden och då ville vi baara sova och inte alls fota magen. Kanske kan kolla om mamma vill fota sen.
Moster Anntin frågade förut hur mycket jag gått upp i vikt :P Jaja, jag måste ju erkänna att magen faktiskt börjar bli svår att dölja och ser lite misstänksam ut numer. Sedan är det svårt att säga hur mycket jag gått upp, vägde förut mellan 52-55kg kilo, varierade rätt ofta. nu ligger jag på 59-60kg, så det är ju en del i alla fall.

Det har också blivit fasligt långt till backen! Ååh vad jag inte är smidig längre. Ta på sig sockar och plocka upp saker från golvet är inte så enkelt längre.

Är nu i vecka 16 (15+2) om jag inte snurrat till det ordentligt.

Hittade förövrigt en vagn på nätet som jag gillade. Verkar ligga på 7000kr i nypris men hittade på blocket ett parti för 5000kr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: