2010-06-14
 11:25:34

Måndag den 14 juni 2010

Här kommer en liten bildbomb på det vi köpte igår på Ullared till Lilla Liten. Så nu har vi den biten avklarad. Känns supermysigt att ha vaggan på plats, det saknas dock en sänghimmel på den, får se om svärmor kan hjälpa mig med det. Vi har Ikea kvar och Tygladan, det är väl en del saker som vi vill få köpt på bocket också. Ska försöka få ihop en lista på vad det är vi ska införskaffa mer.

Fick ju även svar på blodgrupperingen sist jag var på Fröja, och det var ingen förändrig där men ett nytt prov ska tas igen i vecka 35. Föräldragruppen är mysig, vi är en väldigt tyst och stel grupp men det är en riktigt mysig barnmorska som håller i gruppen. Förra gången pratade vi om förlossningen och smärtstillande, såg också en förlossningsfilm. Kan väl säga som så att den filmen lugnade mig lite inför förlossningen men fick mig också att verkligen inse att det där ska jag snart ta mig igenom.
Nästa gång kommer det några från BVC och ska prata om första tiden hemma med bebisen. Och sista gången ska vi prata om aming.



Agneta

Åhhhhhhh vad fina saker ni har köpt :))

Tänk va den bebisen kommer att få det bra ;)



Det är ju så kul att gör iordning innan snart dags att hämta lådorna från mamma oxå nu då :)



Här finns ju en del till bebben oxå




Linn

Jo, det är nog snart dags att plocka upp sakerna från dig. Är jätte nöjd med våra inköp. Längtar tills vi fått köpt resten.


Angelica - gravid v.36

Hahahah skojjar du ? :P världen är liten .. Du jag tror vi t.o.m går i samma föräldrargrupp :P



Vi köpte exakt samma påslakan och de till bebissängen och en hel del saker med barbapappa på :P haha



PUBLICERAT: 2010-06-15, 21:35:50 | URL: http://alltidgela.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: