2010-01-03
 12:16:20

söndag 3 januari 2010

Igår var Linda och Mikael här. Vi var fört med dem en sväng till göteborg och jag fick köpt mig en ny bok; Graviditetshandboken, 370 vanligaste frågorna på MVC. Tror jag köpt 5-6 st graviditesböcker nu... En att skriva i, den här nu med bara fakta och 3-4st med berättelser från kvinnor som varit gravida.

När vi kom hem från Götet lagade vi mat, inbakadfläskfilé med potatisgratäg och sås. Det var riktigt gott. Sedan såg vi på film.

Funderar på hur jag ska ta mig till jobbet i morgon utan bil och mitt månadskort har ju gått ut... Men det löser sig väl antar jag...

Känns förövrigt som att jag börjat få en liten liten mage. Väntar så på att få komma till mvc på torsdag och få reda på vilken vecka jag är i och liksom få det här ritkigt bekräftat så att jag kan tro på det på riktigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: