2010-01-04
 20:48:55

måndag den 4 januari 2010

Är hemma hos mamma eftersom att jag har svårt att ta mig till jobbet idag och i morgon, så hon kör mig. Hon rensade ut bebiskläder som inte passar Alfred längre och la i en låda. Längtar tills att ta med den hem, men vågar inte göra det än...

Efterfrågade mönster till bebiskläder på amigurumi.ifokus och hittade en hel del gulligt på Drops design så jag var inne på garnaffären i Uddevalla och kollade efter garn. Behöver 12 nystan för en filt jag vill sticka, då var det ändå med tjockt garn och glesa maskor, 352kr bara för garnet... Det blir ju en dyr filt. Garnet är beställt i alla fall... Funderar på sockar men jag vet inte om jag kan virka det, förstår inte riktigt mönstrena...

Det är inte långt kvar tills vi ska till mvc, Daniel följer med också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: