2010-01-18
 20:51:02

måndag den 18 januari 2010

Sitter med näven full av vindruvor och funderade på vad jag skulle blogga om.. Just det ja, cravnings! ;)
  • Hallon
  • Körsbärstomater
  • Vindruvor
  • Saltlakrits
  • Norrboda korv light
Bland annat, det är de jag kommer på just nu. Och Daniel är helt underbar och fixar det mesta åt mig. Jag bara äter och äter hela tiden känns det som!

Det känns nästan också som att vi bestämt oss för vad det ska bli för namn på den lille, Alice eller William. Och i mellannamn blir det Elisabeth eller Jan. Och i efternamn blir det Nilhammer. Får se om det blir en liten Alice eller William som tittar ut bara :P Det är ju inte så säkert.


svärmor

idag fick jag boken "farfar och farmors bok"


Linn

Verkar den rolig då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: