2010-01-09
 21:05:45

lördag den 9 januari 2010

Ligger i sängen och funderar lite... Magen syns litegrann, mamma kallade mig tjockis igår ;) synd bara att der bara är gaser som gör magen svullen än så länge.. Känns fortfarande overkligt att jag faktiskt är gravid.

Jobbiga cravings har jag börjat få också. Salt. Surt. Igår åt jag nästan två askar körsbärstomater, men jag mår illa av lukten från tomatsås. Ikväll har jag vart jättesugen på grönsakssoppa, men bara skyn, inte grönsakerna eller köttbitarna, för det gillar jag inte, bara skyn.

Har fortfarande inte kommit på vad det var jag var sugen på här om veckan, det är lite irriterade. Vet ju inte ens om det finns något sådant...

Vi har inget gott hemma! Måste åka och handla i morgon! Undrar vad som kommer hamna i vagnen då... Massa skumma saker antagligen...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: