2010-01-01
 19:10:22

1 januari 2010

Vad gråtmild jag är! Känner mig nära till gråten ofta, väldigt ofta. Försöker hålla mig tills jag är ensam dock... Börjar grina för minsta lilla...

Oroar mig även för att något ska ha hänt i krocken med bebisen. Men eftersom att inget hände med mig och jag inte kände något direkt, framför allt inte mot magen så borde väl allting vara som det ska... Men jag är fortfarande orolig... Längtar tills besöket på mvc.

Jag är även sugen på något... Vet inte vad det är eller hur det smakar... men det ska vara något som är i storlek med en hamburgare ungefär, ljust och väldigt fluffigt. Men jag kan inte komma på något sådant...


Agneta

Hej gumman helt normalt händer mycke i den lilla kroppen nu;)

Krocken behöver du inte oroa dig för den ligger så väl inbäddad å hade det hänt nåt hade det gjort det kort efter...

Kom på nåt vaniljmunkar:D låter inte det som det skulle passa i beskrivningen... Kram mamma


Linn

Funderat på det här med munkar men det känns inte rätt.... det vet jag ju hur det smakar.. men konstaterade precis att nygräddade munkar hade vart oerhört gott!


svärmor

jag körde in med full kraft i ett träd i 5:e månaden med Sara, och hon blev inte så tokig...rätt bra om jag får säga det själv...barn är skyddade där inne (inbyggd krockkudde)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: