2010-02-04
 21:28:56

Torsdag den 4 februari 2010

Nu vet lillasyster att hon ska bli moster. Hon blev jätteglad.

Piller knaprandet trappas ner, tramadolen är helt borta, sarotenen slutar jag med helt i början på nästa vecka. Är måttligt arg på läkarna jag pratat med som sagt att det inte vart någon fara med pillren jag ätit. Läkaren på Gottfries kliniken sa att jag skulle vänta tills jag var gravid, läkaren på VC sa att det inte var någon fara.... Läkaren på MVC säger att jag måste sluta så fort som möjligt och blev irriterad på läkarna jag träffat innan...
Känns inte bra alls...


Agneta

hihihi kul för lilla Jonna ;) Där har ni en kanon barnvakt :)

Frågan är om ni får ha den "lilla lille"själva nån gång med alla som vill låna...



Försök att inte oroa dig Linn för medicinerna det är säkert ingen fara hade dom varit så farliga skulle väl varenda vård personal veta om det... kram



Å den lilla parveln vill ha lugn å ro i maggen


Jonna

Ja :D och jag kommer bli den BÄSTA av dom BÄSTA barnvakterna ;) :D


Linn

Haha, Jonna, du är knäpp.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: