2010-02-25
 08:08:45

Torsdag den 25 februari 2010

Nu är det snart helg igen. Veckorna bara springer iväg. Är ledig på lördag, ska bara hjälpa Marit att stänga i butiken innan vi åker iväg på SPA!!!!

Hade telefontid med barnmorskan igår. Var väl inte så mycket vettigt som blev sagt men jag måste få en tid och kolla upp utslagen på min kropp, är trött på det här kliandet.
Hon har ju även ordinerat två 30min promenader i veckan och hon undrade hur det gick med det. Svarade att jag har inte gått promenader så direkt men jag har ju 10min gångväg fram och tillbaka till tåget och den vägen halvspringer jag ju nästan, så det blir ju 20 min om dagen och det tyckte hon var bra. När vi slipper dessa hysteriska minusgraderna så ska jag försöka komma mig ut och promenera.
Hon ville också att jag skulle kolla upp vattengympa i std, men jag hade föredragit om det var mamma-vattengympa och inte massa blandat folk. Tror det bästa hade vart med någon träning hemma, som jag kan göra utan att någon ser mig, typ mamma-yoga eller något sådant.

Har för övrigt gått över i vecka 14 nu, 13+1. Nästa vecka ringer jag och bokar ultraljud! Ska se om vi kan få tummen ur och börja fota magen ikväll.


Christine

Fram med bilder! :D

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: