2010-02-18
 10:09:59

Torsdag den 18 februari 2010

Är ledig idag. Väntar på att klockan ska bli 11.00 så att jag kan börja försöka få tag i barnmorskan, har massa finnar och plitor på bröstet och ryggen och det kliar så jag håller på att bli tokig. Är inte säker på om det är finnarna som kliar eller för att jag är för torr... var på apoteket igår men hon ville inte råda mig till något utan tyckte att jag skulle ringa barnmorskan.

Så nu sitter jag och virkar på filten till Lilla Liten och väntar på att Christine ska vakna så att jag får någon att prata med. Tittar på Rachel Ray på tv.


Agneta

Du är ju för duktig;) Vad fin den är...

Denna lilla liten kommer inte ha brist på små virkade tingestar iaf :))


Linn

Hihi, nej, virkat kommer det finnas en del här hemma. Maja kommer nog sticka en del också, framför allt om Lilla Liten blir en flicka :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: