2010-12-09
 11:55:14

Resterande En om dagen

Dag 22Det här upprör mig
Det jag avskyr mest här i världen är människor som ger sig på barn på olika sätt, både fysiskt och psykiskt. Barn är godtrogna och ärliga och tror gott om alla och det gör dem lätta att lura och skada. Det gör ont i mig och jag mår illa bara av tanken på alla avskyvärda människor som utnyttjar barn!

Dag 23Det här får mig att må bättre
William, Daniel och Angelica <3

Dag 24Det här får mig att gråta
Jag gråter när jag blir förbannad. För jag blir så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vad jag ska säga så jag blir så frustrerad att jag börjar gråta.

Dag 25En första
Första gången jag och Daniel kysstes <3 Han kom till min skola för att han skulle träffa pappa innan jag fick lov att sova över hos honom till helgen. Det var andra gången vi träffades och på rasten mellan mina lektioner satt vi inne i väntrummet till syster och kuratorn. Det var lite mer folk där inne så det fanns ingen sittplats till mig så jag fick sitta i Daniels knä. Någon kom åt lampknappen och det blev svart i rummet, när de tände igen satt vi och kysstes :D

Dag 26Mina rädslor
Min största rädsla är ju självklart att något ska hända William.
Men jag har också väldigt svårt för att sova i bilen. Av någon anledning är jag jätte rädd att jag ska vakna upp i en olycka och att de andra i bilen ska vara skadade. Riktigt jobbigt blir det om jag sitter bak i en bil som bara har tre dörrar för då kan jag ju inte ta mig ut för att hjälpa till. Och det som vore värst vore nog att krocka med en älg så att den skulle krossa rutan och fäkta runt med hornen eller benen i bilen.

Dag 27 Min favoritplats
Just nu har jag ingen men när vi bodde i mitt barndomshem hade jag en fin plats dit jag gärna gick och filosoferade. Det låg en gång ett hus där men nu finns bara fruktträden från trädgården kvar och en nästan helt nedbruten bro över bäcken till "trädgården". På den bron brukade jag sitta och lyssna på naturens läten och vara ensam med mina tankar.

Dag 28Det här saknar jag
Jag saknar att bo i hus, och det kommer bli ännu mer påtagligt till sommaren med William. Jag vill ha en trädgård där jag kan gå runt i bikini och inte behöva tänka på vilka som ser mig. Det kommer ju vara full fart på William till sommarn och det hade vart så mysigt att kunna vara ute med honom i trädgården med en liten pool till honom och låta honom krypa runt i gräset.

Dag 29Mina ambitioner
Mina amitioner här i livet är att köpa oss vårat drömhus, jag vill tävla som florist och ta gesällen och mästarbrevet och senare arbeta som floristlärare, jag vill skaffa fler barn.

Dag 30 Ett sista ögonblick
Hmm..
hmm...
JO! När jag fick mitt körkort! Åååh en sån lycka! Jag var helt säker på att jag skulle kugga uppkörningen första gången så jag var inte alls beredd på att jag skulle vara klar med körkortet den dagen. Jag märkte inte ens att pappas stora jobb bil stod på parkeringen och väntade på mig efter  att jag var klar. Men en sån lycka! Och en sådan skum känsla det var att köra själv första gången!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: