2010-12-13
 21:19:34

Sjuklingar

Vi hade en del planerat i helgen men det blev inget alls med det. Daniel var ju på julbord i fredags och kom hem vid 20 tiden och mådde inget vidare. Vid 4 på natten vaknade jag och mådde dåligt och var uppe i en timme på dass. Sprang på toa mest hela tiden mellan 04-12, fick inte ens behålla några små klunkar vatten. Senare på dagen när vätskan jag ville ha i mig började hålla sig kvar i magen så började jag så smått må bättre. Mådde inte illa längre utav var bara skakig för att jag inte fått i mig någon näring men gjorde fortfarande av med massor.
Daniel blev dålig på kvällen sen och är fortfarande inte helt okej.

Naaw, måste bara flika in att William ligger och sover i min famn nu och lyfte lite på huvudet och öppnade ögonen lite och pratade i sömnen! Plutten då!

Hur som, jag mådde bra på lördag kväll och Daniel är inte säker på om han ska till jobbet i morgon heller. Men vi skulle ha vart iväg till Torp och gjort en julklappsshopping (och nu började han skrika för att han drömmer mardrömmar :'( ) och jag hade hoppats på att bli klar med den biten nu men så blev det ikke. Det får bli nästa helg istället, men det blir bara jobbigare och jobbigare att ta sig fram i butikerna på torp ju närmare jul man kommer så det bli spännande att göra det med barnvagn...

Jag har föresten fått köpt William en tripp trapp stol. Han fick ju pengar till det på sin barnvälsignelse av mamma och moster Anntin med familjer och jag skulle ha köpt en på ullared men de var slut då. Men en arbetskompis till moster Marie hade en hon ville sälja som var 20 år gammal men såg nästan helt ny ut! Mamma har den hemma hos sig än så länge för den skulle vi också ha hämtat i helgen. Bild kommer sen när William får provsitta den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: