2010-12-18
 21:56:52

Julklappsshopping

Igår bar det av till Uddevalla för diverse ärenden tillsammans med William, Daniel, Maja och Mattias. Först var vi förbi på banken på Orust för att öppna ett sparkonto till William. Sedan bar det av till jobbet en snabb sväng, där var det fullt ös och hemskt mycket snyggt!! Är ni i närheten så kila in där, Blomster Ateljén i Uddevalla.
Efter det åkte vi förbi mormor och morfar i deras nya lägenhet för att plocka upp lite saker mamma hade med sig till oss. Där mötte vi Jonna och Daniel som följde med ut till Torp. Där blev det julklappsshopping för hela slanten så nu är jag klar med den biten, känns riktigt skönt.

Idag kom Maja hit en sväng och hjälpte mig slå in julklapparna, något jag inte tycker är super kul och något hon gillar. Såg nyss en riktigt bra film, The town, lång men bra :) Nu väntar jag på att William ska vakna för sitt nattmål och så tror jag att det blir sängen efter det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: