2010-12-09
 19:49:50

Irriterad...

Jag blir så trött på mig själv! Jag har missat en tid på BVC innan, tagit det för att tiden skulle vara en fredag istället för torsdag. Sedan dess har jag vart jätte noga med att titta flera gånger för att inte missa en till tid, men vad händer? JO, jag gör samma sak IGEN!! Flera gånger tittade jag i både kalendern och i hans hälsobok där Sofia skrivit upp tiden och jag var helt säker på att det var fredag den 9 kl 11.15 jag skulle vara på BVC för att vaccinera honom. Bara det att det var inte fredag utan torsdag. Jag ser fel i kalendern, jag får för mig att den rutan jag tittar på är en fredag istället för torsdag. Jag får se till att boka in resten av tiderna måndag-onsdag så att jag ser vilken dag det är. Har ni några tips på hur jag ska göra för att inte missa fler tider? Hon på BVC ska ringa i morgon så jag får bokat en ny tid....

Vi har inte gjort så mycket det senaste. I lördags var vi hemma hos mamma och lekte med småbröderna i snön och så stannade vi på middag. Söndagarna åker vi till svärföräldrarna på söndagsmiddag. I måndags skulle vi träffa Helena och hennes Ludwig för promenad men det hade snöat så mycket så vi tog bussen ner till torget istället, det var så dåligt plogat så det gick inte att gå...
Angelica har vart sjuk hela veckan så jag och William har vart hemma och tagit det lugnt. Jag har fått rensat i hans byrå och plockat bort alla 56 kläder som faktiskt inte passar längre oavsett hur mycket jag än vill det.

I morgon ska Daniel på julbord med jobbet så jag vet inte riktigt vad jag och William ska hitta på, Angelica är troligtvis fortfarande sjuk så vi får nog mysa här hemma bara. Kanske går ner till torget och handlar lite och köper något gott att äta och sedan ha filmmys.
Nu ska blir det till att bada William, han har ju spytt ner hela sig som vanligt.


Camilla

Vad fin han är!


Linn

Hej :) Sätt mobilen på påminnelse :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: