2010-08-12
 21:44:39

Torsdag den 12 augusti 2010

En liten bild bomb från i lördags när vi var i uddevalla med Angelica med familj och mamma med familj. Har för övrigt gått in i vecka 38 och det är 21 dagar kvar till BF.

Strandpromenaden

Lilla Netlié sover gott i vagnen

Mitt charmtroll Daniel

Jag är tjock

Myspys med Netlié och Robert

Lilla Lillebror sover gott i sin vagn


Tova

Hihi aha, jag förstår :) själv har jag typ samma storlek som min sambo, haha, jag är t.o.m. liite längre än honom så byxorna passar inte... hihi.



Ja jag förstår att det känns overkligt, jag kunde inte heller fatta att jag skulle få en bebis på RIKTIGT ända in i v. 40. Men så kom han, och med detsamma kändes det så självklart att vara mamma :)

Kramar



PUBLICERAT: 2010-08-13, 10:30:40 | URL: http://trasslet.se
Sofia

Ja du är tjock, tjock och fin! :)



PUBLICERAT: 2010-08-21, 23:59:36 | URL: http://edstam.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: