2010-08-10
 16:08:28

TJOOOOOOOCKIS!

Jahopp... Fick en jätte fettfläck på det enda paret byxor jag fortfarande kan använda. Så... Jag fick kolla i Daniels garderob. Sitter nu i ett par av hans jeans, visserligen tror jag att dessa är för små för honom men ändå, och de passar rätt bra faktiskt.


Tova

hihi, jag brukar också låna kläder av killen ibland, rätt praktiskt ;)



Åhh ja, det känns verkligen som tiden rusar :) i mitt huvud var det typ igår som Elliot föddes, hihi... fast det gått snart 7 månader ;)

tänk, när som helst sitter du också med ditt lilla pyre, och kan inte fatta att du någonsin varit gravid :)



PUBLICERAT: 2010-08-12, 11:54:30 | URL: http://trasslet.se
svärmor

Jag fick använda Oves kalsonger på slutet =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: