2010-08-10
 11:38:44

Tisdag den 10 augusti 2010

Well, idag är det 23 dagar kvar till BF. Tiden springer förbi.

I tisdags var jag i Uddevalla och gjorde om mina naglar, denna gången sitter de helt klart bättre, måste bara få hjälp att fila ner dem en bit, ser ut som riktiga klor när jag håller i lilla Netlié, ser nästan farligt ut!

I onsdags var vi på Fröja och allt såg bra ut. Magen växer som den ska och hjärtljuden låter fint och Lilla Litens huvud är fixerat som det ska. Nu har jag gått upp hela 17kg! Sedan åkte jag och Daniel till K Design och fotade magen. Vill verkligen rekomendera Kristine om det är någon som söker fotograf till något tillfälle! Hon är riktigt mysig att ha att göra med och hjälper en med hur man kan stå och göra för att få fina bilder och får en att känna sig bekväm framför kameran. Så det var riktigt roligt att bli fotad hos henne. Den 20 augusti ska vi tillbaka dit och titta på bilderna och se hur vi ska göra med framkallning.

I lördags var vi på roadtripp. Jag, Daniel, Angelica, Robert och Netlié ville hitta på något annat så vi åkte in till Uddevalla för att titta på båtracet med mamma, Peter, Bassie, Alfred och mormor och morfar (finns några bilder på Angelicas blogg). Kom visst dit i lite fel tid för det var inget race just då, och det var tre timmar kvar tills nästa skulle börja. Daniel ville veta hur han ska köra till NÄL när förlossningen väl kommit igång så vi åkte dit en sväng och sedan åkte vi till Överby och åt på MAX. Sedan åkte vi tillbaka till stan, men racet var lite av en besvikelse... 1½ timme försenat och sedan körde de bara i 20 min... Efter det åkte vi hem och lagade middag, flamberad fläskfilé med råstekt potatis och vitlökssmör.

I går bråkade magen med mig... Den var spänd och jag hade ont över revbenen igen. Det lugnade ner sig av sig själv efter en timme eller två och höll sig lugnt under dagen. Sedan på eftermiddagen fick jag ont igen och satte mig i duschen ett tag. Sedan i natt drog det igång igen. Under natten var det dock förvärkar, som höll på i ungefär 2½-3 timmar. Är inte superpigg idag direkt...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: