2010-04-25
 19:59:29

Söndag den 25 april 2010

Fixar och grejar med bloggen och lär mig massa nytt! :D Här kommer nya magbilder och en bild på tröjan jag fick av svärmor på påsk, det är Daniel som målade en bild när han var liten och Maja väntade någon av hans syskon, då målade han maja med bebisen i magen.


Ylva

Grattis till Lilla liten. :D



PUBLICERAT: 2010-04-25, 20:13:21 | URL: http://eywa.blogg.se/
Agneta

hahaah den var ju huuuuur söt som helst :) vilken liten konstnär han va ;)

Bloggen blev jättebra å rosa ;)


Linn

Tack så mycket Ylva.



mamma, haha, ja, jag vet ju inte om det blir en pojk eller flicka och med tanke på att headern blev så väldigt blå tyckte jag att jag fick kompensera lite med lite starkare rosa.


nea

Ååååh, vilken söt tröja! Och vilken fin present också :) Hoppas allt är bra!



PUBLICERAT: 2010-04-28, 14:48:16 | URL: http://neis.blogg.se/
nea

en till sak, hittade en sida (som du säkert redan sett:p) som verkade väldigt bra.


Linn

Visst är tröjan supersöt? :D

Vad är det för sida då? Kan ju inte säga om jag sett den om du inte säger vilken det är fattaru väl?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: