2010-04-05
 10:34:03

Måndag den 5 april 2010

Då var påsken över och i morgon bär det av till jobbet för att städa bort påsken misstänker jag. Måste ringa vårdcentralen i morgon och prata om mina prickar igen, och trycket på revbenen och halsbrännan också kanske. Köpte Gaviscon (hur nu det stavas) igår och dom var verkligen läskiga, inte alls trevliga att tugga på!

Jag börjar förövrigt helt klart bli tjock! Svårt att dölja magen nu. Jag och Daniel ska ta en tripp till Göteborg efter nästa lön och köpa kläder, jag har inga toppar att ha på mig!

På lördag bär det av med mamma till Baby Barn mässan i Göteborg, får se vad för roligt man kan hitta där. Hoppas på att bli lite klokare angående barnvagnsvalet.... Fick tips om Baby Jogger City Select som tydligen ska vara riktigt bra, behöver bara en barnvagn under hela tiden och även om vi ska skaffa en till senare under tiden Lilla Liten fortfarande åker i vagnen. Har dock inte hittat någon riktig prisuppgift på den än men han som tipsade om den gissade på ca 8000 med en insats, så såvärst billig var den ju inte.... Får hoppas att någon på baby barn mässan har med den så man kan få kolla lite på den.


Gnu

Linn! Va fin du är! Känner du dej inte tung? Hihi! kraaaaaaam


Linn

Tung jo, gått upp 10 kilo så visst känner jag mig tung!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: