2009-12-30
 19:23:38

tisdag 30 december 2009

Mamma ringde idag till Mvc i Ljungskile och hjälpte mig att boka tid, hann ju inte med det på jobbet. Samma barnmorska som hon hade när hon väntade Alfred, minsta lillebror, hon tyckte det var jätte roligt att jag också skulle komma till henne. Jag hade velat ha barnmorskan som hade hand om mamma när hon väntade mig, men hon finns tydligen inte kvar på den vårdcentralen.

SÅ torsdag den 7 januari kl 8:00 ska jag till mvc. Känns bra skumt alltså.... Men då får jag det ju mer svart på vitt i alla fall och får något bättre uträknat när Lilla liten ska komma.

Håller på att laga mat. Upp och jobba i morgon igen. Ser inte fram emot att vara spiknykter på Nyår av årets alla dagar, men men, i alla fall en nyårsdag som jag kommer må bra på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: