2009-12-28
 11:23:31

måndag den 28 december

Har haft en hemsk natt. Spytt hela natten och knappt sovit något alls. Hungrig som jag vet inte vad men vågar inte äta något än. Svettas och fryser om vart annat. Daniel har varit underbar under natten och hållt om mig och tröstat mig. Det här med att må illa är ju inte ritkigt min grej, får panikångest. Så jag hoppas verkligen att graviditetsillamående är något jag slipper... Men samtidigt kanske jag skulle kunna bli av med min panikångest för det....

Nu ligger jag i soffan och kollar lite på blocket, väntar på att Daniel ska vakna. Hittade en supersöt babysäng att ha bredvid våran säng. visst är den söt! Höjden på den kan ändras så att den är i samma höjd som vår säng och kan sedan användas som soffa när barnet blivit större.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: