2009-12-04
 23:26:37

Funderingar

Här planeras för roligast sätt att berätta nyheten för familjerna när jag vi väl väntar ett barn.
Såg ett urgulligt hjärta som vi tänkte få stansat "Mormor" och "Farmor" på varsitt, och sedan ge dem ett litet paket och på så sätt berätta att de ska bli Mormor respektive Farmor.

Det pratas även om sängar och barnvagnar. Daniel vill ha en med bara ett framdäck för han tycker de är lätta att köra och det vill jag verkligen hålla med om. Sedan har jag sett en sådan underbar säng som jag skulle vilja ha.Här är drömsängen, svindyr dock..
Den kostar typ 8000kr, så den kan jag ju glömma, men fifig är den för den passar ända från det att barnet är en baby tills barnet är flera år gammalt.

Nästa drömsäng är följande:
En annan drömsäng
Inte fullt så praktisk med tanke på att barnet bara kan använda den medans h*n är väldigt liten...

Modellen Daniel vill ha.
Här är modellen på vagn som Daniel syftar på. Sedan får det ju självklart vara liggdel i den till att börja med men jag gillar den också.


Agneta

Idén om hjärtat med mormor/farmor va lysande:) en jättefin present;)

Va bra att "mormor" har en massa bebis saker till Er nu då;)


Linn

Hihi, visst var det en söt idé :)

Väldigt bra med sladdisar till syskon :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: